Op 11 mei jl. organiseerde BibliotheekWerk tijdens het HR-netwerk de laatste e-conferentie in de reeks over strategisch personeelsbeleid. Als vervolg op de reeks e-conferenties wil BibliotheekWerk graag verdiepingssessies organiseren over strategisch personeelsbeleid. Wij zijn benieuwd waar collega´s uit de branche behoefte aan hebben (bijvoorbeeld aan welke onderwerpen) tijdens een klankbordsessie. De klankbordsessie vindt plaats op maandag 21 juni van 13:00 – 14:30 uur.

Bereid om deel te nemen aan de klankbordsessie? Mail je naam, functie en organisatie waar je werkzaam voor bent aan bibliotheekwerk@caop.nl. Hopelijk tot ziens!