Wat doet BibliotheekWerk?

De branche openbare bibliotheken heeft te maken met veel ontwikkelingen die de arbeidsmarkt raken. Medewerkers en werkgevers van openbare bibliotheken vinden een goed functionerende arbeidsmarkt belangrijk. Daarom werken medewerkers en werkgevers in BibliotheekWerk samen om dit te realiseren. De primaire doelstelling van de activiteiten van BibliotheekWerk is het behoud, de bevordering en verbetering van de werkgelegenheid in de branche openbare bibliotheken.

Factsheet jaarverslag

BibliotheekWerk heeft in een factsheet alle activiteiten die stichting in 2022 uitvoerde, overzichtelijk voor je op een rij gezet. Bekijk de factsheet.

Doelgroep

Stakeholders BibliotheekwerkDe doelgroep van BibliotheekWerk zijn alle werknemers in dienst bij openbare bibliotheken, in het bijzonder hr, or-leden en bibliotheekdirecteuren. Ook werkt BibliotheekWerk met verschillende partijen samen, zoals de POI’s en het HR-netwerl. Deze afbeelding geeft je een goed beeld van de doelgroep en verschillende partijen.

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over BibliotheekWerk en zijn activiteiten?

Neem dan contact op met:
BibliotheekWerk,
T: 070- 376 59 84