Op dinsdagmiddag 24 juni 2014 organiseren de VOB en AbvaKabo/FNV een gezamenlijke bijeenkomst ‘Werken met vrijwilligers’. BibliotheekWerk presenteert daar de resultaten van het onderzoek ‘Vrijwilligers in de bibliotheek’. Het onderzoek is een inventarisatie van de inzet van vrijwilligers in de openbare bibliotheken. Na de presentatie van de resultaten is er gelegenheid voor discussie onder leiding van Astrid Feiter.

Aanmelden
De bijeenkomst vindt plaats van 13.30 tot 16.00 uur op het kantoor van AbvaKabo/FNV. Aanmelden kan tot 17 juni.