Zet 20 september 2018 alvast in uw agenda! BibliotheekWerk organiseert dan voor het tweede achtereenvolgende jaar de landelijke medezeggenschapsdag. De dag staat in het teken van de betrokkenheid van medewerkers bij de medezeggenschap. Er is onder meer aandacht voor de opbrengsten van de masterclasses Betrokken medewerkers bij medezeggenschap en de toegevoegde waarde van medewerkerbetrokkenheid voor het vaststellen van beleid en besluitvorming in de bibliotheek. Ook wordt er geoefend met het voeren van de dialoog met medewerkers over vergroting van hun betrokkenheid. Verdere invulling van het programma volgt later.

Aanmelden

Wilt u deelnemen? U kunt zich alvast aanmelden. Het programma en de locatie ontvangt u vanaf eind mei.