illustratie 'to do'Heb je als bibliotheekmedewerker een goedgekeurde aanvraag voor de ontwikkelcheque ingediend? Verzilver dan cheque uiterlijk voor 1 juli. Doe je dit niet dan vervalt helaas het bedrag en de kans om met de cheque jouw ontwikkelmogelijkheden en je volgende carrièrestap als bibliotheekmedewerker te bespreken met een coach.

Verzilveren

Verzilveren van de ontwikkelcheque betekent dat je voor 1 juli gesprekken hebt gevoerd met een coach en de factuur uploadt via de mail die van je ons hebt ontvangen bij de goedgekeurde aanvraag. Nog niet alle aanvragers van de ontwikkelcheque hebben dit gedaan. Heb je nog twijfels of vragen? Neem dan vooral contact met ons op via bibliotheekwerk@caop.nl.

Aanvragen

De Ontwikkelcheque is helaas niet meer aan te vragen, dit kon tot 31 juni.

Contact

Heb je nog vragen over de ontwikkelcheque? Bekijk dan de lijst met veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met bibliotheekwerk@caop.nl.