De bibliotheekbranche is in beweging. Bibliotheken zoeken naar nieuwe wegen van dienstverlening en relaties. Ze stippelen een route uit naar een nieuwe bestemming. Hoe stimuleer je medewerkers mee te gaan op deze reis? Hoe maak je hen nieuwsgierig en enthousiast? Hoe kan je de eigen ideeën van medewerkers benutten? Welke bijdrage verwachten de bibliotheekorganisatie en medewerkers van elkaar? Om het gesprek daarover een zetje te geven is er nu de toolbox ‘Branche in beweging’. Deze toolbox zit boordevol instrumenten die helpen om het gesprek aan te gaan met medewerkers en daadwerkelijk samen stappen te zetten.

Hulp en advies

De toolbox is ontwikkeld door een denktank, samengesteld uit deelnemers werkzaam in de bibliotheekbranche. Wilt u hulp en advies bij het gebruik van de toolbox? Of ondersteuning bij het aangaan van een gesprek met het management over de inzet van de verschillende instrumenten? Aarzel dan niet een neem contact op met Diana Lettink van Bibliotheekwerk via d.lettink@caop.nl of 06-22095634.

Meer weten?

Download dan de toolbox met een uitgebreide toelichting.