Coach- en adviestrajecten voor bibliotheekmedewerkers

BibliotheekWerk wil medewerkers zelf het heft in handen laten nemen. Daarom kunnen zij uiterlijk begin 2023 bij BibliotheekWerk terecht voor drie verschillende, kosteloze coachtrajecten. Zo kunnen bibliotheekmedewerkers samen met een coach hun toekomst op het gebied van loopbaan en gezondheid bespreken. Daarnaast is het mogelijk gesprekken te houden over de gevolgen van de coronapandemie op de mentale gezondheid en oplossingen daarvoor. Tot slot zijn er pensioengesprekken (met financieel advies) voor 55-plussers.

Deze coach- en adviestrajecten komen eind 2022 of begin 2023 beschikbaar. Als bibliotheekmedeweker kun je, zonder tussenkomst van je werkgever, het coach- en adviestraject aanvragen.

Meer informatie

Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via bibliotheekwerk@caop.nl.
Deze coach- en adviestrajecten zijn mede mogelijk gemaakt met MDIEU-subsidie en subsidie van ZonMw.