The Colour Kitchen Utrecht was op 22 september het decor van de startconferentie ‘Beweeg mee naar de Branche van de Toekomst’. De pilotbibliotheken deelden tijdens de conferentie hun inspirerende ervaringen, net als experts van binnen en buiten de branche. Er was veel tijd voor de dialoog. Deelnemers luisterden naar stevige discussies tussen betrokken bibliotheken en gastsprekers, maakten kennis met de ‘ontmanager’ en het ‘butterfly’ effect: “Als iedereen een klein beetje anders doet, wordt het vanzelf een grote beweging.”

Kon u er niet bij zijn maar bent u toch nieuwsgierig? Of wilt u alles nog eens rustig nalezen?
Lees dan de sfeerimpressie van de conferentie of download de presentaties