Opleidingen, opleidingsbeleid en vakontwikkeling. Deze onderwerpen staan centraal tijdens de hr-bijeenkomst op 9 oktober, voor openbare bibliotheken. Naast inhoudelijke informatie biedt de bijeenkomst volop ruimte voor kennisdeling, dialoog en ontmoeting.

Tijdens de bijeenkomst delen collega’s uit het HR-netwerk hun kennis met u over:

• een leercultuur bevorderen;
  • community librairian;
  • het Handboek HR en de programmalijn Educatie;
  • een opleidingsbeleid ontwikkelen;
  • het opleidingshuis SPN.

HR-netwerk bibliotheken

Uit onderzoek blijkt dat 59 procent van de directeuren en hr-medewerkers van openbare bibliotheken behoefte heeft aan een hr-netwerk voor kennisdeling. De vorming van het HR-netwerk voor openbare bibliotheken, met BibliotheekWerk als aanjager, is sinds januari in volle gang. De bedoeling is dat het medio 2019 zelfvoorzienend is en gedragen wordt door hr-professionals uit de sector.

Stuur een mail

De hr-bijeenkomst is op 9 oktober van 12.30 tot 16.30 uur. Wilt u alvast laten weten dat u komt? Stuur dan een e-mail naar bibliotheekwerk@caop.nl. Hier kunt u ook laten weten of dit soort hr-bijeenkomsten bij u in de bibliotheek georganiseerd mogen worden.

Bovendien kunt u zich op bibliotheekwerk@caop.nl aanmelden om de eigen nieuwsbrief van het HR-netwerk te ontvangen.