Op 27 november 2018 organiseert het HR-netwerk de laatste HR-bijeenkomst van het jaar. Dit keer staat de arbeidsmarktanalyse van Stichting BibliotheekWerk centraal. Wat is het belang daarvan voor HR-medewerkers en de strategische personeelsplanning, leiderschap en het generatiedenken?

Deze bijeenkomst maakt onderdeel uit van het HR-netwerk voor openbare bibliotheken. Het HR-netwerk is in het leven geroepen door stichting BibliotheekWerk, SPN, VOB en KB en moet er voor zorgen dat medewerkers en directeuren met HR in het takenpakket kunnen blijven vernieuwen en meegaan met veranderingen.

09.30 uur | Ontvangst en koffie
10.15 uur | Plenair programma
11.15 uur | Tafelgesprekken ronde 1 en ronde 2
12.30 uur | Netwerklunch
13.15 uur | Tafelgesprekken ronde 3
14.15 uur | Plenaire afsluiting

Meer informatie

De bijeenkomst wordt georganiseerd in de Koninklijke Bibliotheek (KB) in Den Haag. Vindt u het leuk om na afloop van de bijeenkomst een rondleiding door de KB te krijgen? Geef dan bij uw inschrijving aan dat u van deze mogelijkheid gebruik wilt maken. Dan reserveren we voor u een plek.

Het programma en de sprekers worden komende weken verder ingevuld. Zet de datum vast in uw agenda en meld u aan via bibliotheekwerk@caop.nl.