Bibliotheekmedewerkers kunnen de ontwikkelcheque inzetten voor gesprekken met een loopbaancoach. Benieuwd waar deze gesprekken over kunnen gaan? Maak vrijblijvend kennis met een loopbaancoach.

Met de ontwikkelcheque (ter waarde van 500,- euro) kunnen bibliotheekmedewerkers een gesprek aangaan met een loopbaancoach om na te denken over hun werk en zo mobiel en inzetbaar te blijven. Dit kan via een Noloc loopbaancoach. Van 18 tot en met 22 september is het mogelijk om vrijblijvend bij een Noloc loopbaancoach aan te kloppen om te weten te komen wat een coach je te bieden heeft.  Dit aanbod vindt plaats in het kader van de ‘Week van de loopbaan’ die Het Noloc organiseert.
Op de Noloc website vind je meer informatie over het regelen van een gesprek.

De ontwikkelcheque wordt aangeboden door BibliotheekWerk. Lees meer over de ontwikkelcheque of vraag deze aan.