Meerdere collega’s met laptops aan grote tafel in bibliotheek

BibliotheekWerk heeft in samenwerking met de bibliotheekbranche, MDIEU-subsidie aangevraagd en toegekend gekregen door het ministerie van SZW. Deze subsidie is bedoeld voor activiteiten die de duurzame inzetbaarheid van (bibliotheek)medewerkers bevorderen. Op basis van de sectoranalyse zijn er drie speerpunten vastgesteld:

• Loop je eigen baan
  • Coachend leidinggeven
  • Toekomst in zicht

Deze speerpunten zijn vertaald naar drie projecten met verschillende activiteiten. Je kunt meer lezen over deze activiteiten in het activiteitenplan ‘Creëer jouw eigen verhaal’.

Contact

Voor vragen over het activiteitenplan kun je een mail sturen naar BibliotheekWerk. Wil je op de hoogte blijven van de voortgang? Abonneer je dan op de nieuwsbrief en volg ons op LinkedIn.

Meer informatie

Bekijk eerdere activiteiten van BibliotheekWerk op het gebied van duurzame inzetbaarheid: