Op dinsdag 5 maart 2019 organiseert het Landelijk HR-netwerk openbare bibliotheken een bijeenkomst over duurzame inzetbaarheid. Bovendien wordt tijdens deze bijeenkomst het nieuwe online HR-platform in Biebtobieb officieel gelanceerd. De bijeenkomst is van 12.30 uur tot 17.00 uur en vindt plaats bij de Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA). Desgewenst krijg je een rondleiding door de OBA. Het wordt vast een inspirerende middag met volop ruimte voor ontmoeting. Er zijn al 26 deelnemers, dus meld je snel aan!

12.30 uur | Inloop en netwerklunch
13.15 uur | Opening en officiële aftrap online HR-platform
13.30 uur | Plenair Introductie Online HR-platform i
13.45 uur | Plenair ‘Duurzame inzetbaarheid bij de OBA’
14.45 uur | Tafelgesprekken ronde 1
15.30 uur | Tafelgesprekken ronde 2
16.15 uur | Tafelgesprekken ronde 3
16.55 uur | Plenaire afsluiting
17.00 uur | Netwerkborrel en (facultatief) rondleiding

Plenair programma

Francis Kat, teammanager HR bij OBA, deelt haar visie op duurzame inzetbaarheid bij bibliotheken. Zij vertelt hoe de OBA recent duurzame inzetbaarheid heeft verweven in het HR-beleid.

Tafelgesprekken

1.    De ‘Gespreksposter Werkdruk’ en ‘Handleiding Werkdrukinstrument‘ door Margôt Stolker van Stichting BibliotheekWerk (SBW);
  2. Veerkracht vergroten met online coaching voor medewerkers in de bibliotheek door Yolanda Buchel van Woosh5 en ProBiblio;
  3. In dialoog met bibliotheekmedewerkers over hun duurzame inzetbaarheid met het DI-spel van NKDI door Arjen Pakker van Rijnbrink;
  4. Aan de slag met het Online HR-platform in Biebtobieb 2.0 door Laurens van Boekhout van Viadesk en Maria Franken van Evolve.

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats bij de Openbare Bibliotheek Amsterdam die dit jaar honderd jaar bestaat!. De OBA ligt pal naast station Amsterdam CS en stelt de zaal kosteloos beschikbaar. Het adres is Oosterdokskade 143 in Amsterdam.

Aanmelden?

Stuur een mail naar bibliotheekwerk@caop.nl en laat weten of je gebruik wilt maken van de rondleiding in de OBA.